ردیاب بیوتارا یکی از ردیابهای دونفره میباشد به این صورت که با کمک این ردیاب میتوان هر نوع فلز یا فضای خالی یا سفال و خشت های پخت شده را در خاک ردیابی و پیدا کند.

ترک ها توانشتند این نوع ردیاب که نام آن را ردیاب بیوتارا گذاشته اند که قادر است عمق و شعاع نامشخص و نامعلوم را برای پیدا کردن هرنوع فلزی و سفالی ردیابی کند با توجه به کاربرد ردیاب بیوتارا هیچ شرکت معتبر اروپایی و آمریکایی اقدام به ساخت این نو ردیاب نکرده است .

نکته قابل توجه این دستگاه این است که ژنراتور یا منبع تولید سیگنال در این ردیاب هیچ کار خاصی انجام نمیدهد .دستگاه را خاموش کنید .می بینید نتیجه با زمانی که دستگاه روشن است هیچ تفاوتی ندارد.یعنی بودن و نبودن دستگاه هیچ تاثیری در عملکرد آنتن ها ندارد.

مکانیزم کاری ردیاب بیوتارا

در کا تمام اجسام از نظر مغناطيس پذیری سه نوع هستندکه این ویژگی به دلیل داشتن حرکت الکترون ها می باشد.گردش الکترون ها به دو صورت است.گردشی مدور حول هسته و گردشی مدور حول محور خود است دقیقا مانند حرکت وضعی و چرخشی زمین.بنابر این الکترون دارای دو حرکت نوع حرکت است که عبارتند از حرکت مداری و حرکت پرخشی.قاعدتا تمام مواد یا دیا مغناطیس هستند و یا پارامغناطیس و فرو مغناطیس میباشند.دیامغناطیس به دلیل حرکت مداری الکترون ها میباشد و دو پدیده دیگر به دلیل حرکت چرخشی الکترون ها میباشد.

 گشتاور چرخشي الكترونهاي دسته ای از مواد به این صورت هستند که از گشتاور مداري الكترونهای آنها بیشتر است. اتم با دو قطبی که در حالات ماده به وجود می آید که در حالت عادي و در نبود ميدان خارجي به شكل كاتوره‌اي می باشد ولي بعد از اعمال ميدان، نظم خاصي در جهت ميدان مي‌گيرند. ولي با از بين رفتن ميدان خارجي، اين نظم نيز از بين مي‌رود.افزایش دما خاصيت پارامغناطيسي و فرومغناطيسي را كاهش مي‌دهد. به همين دليل يكي از راههاي تضعيف آهنربا، حرارت دادن آن است.این کار باعث میشود که ردیاب بیوتارا زباله یا موادی ازین قبیل را پیدا نکند.


09192046008 | ردیاب گنج یاب بیوتارا biotara ردیاب ,بیوتارا ,الکترون ,ميدان ,دلیل ,پیدا ,ردیاب بیوتارا ,دلیل حرکت ,گردشی مدور ,حرکت مداری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ادبی پیکی مجله اینترنتی مدل لباس ، عکس بازیگران فروشگاه کافی نت وخدمات کامپیوتری عمیدی بتا 2 دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و ترکی گرافیک آنلاین هاست لینوکس - سرور اختصاصی محصولات ارگانیک وطیب مهندسی ساختمان | مهندسی عمران | نقشه کشی